سایت جامع اشترینان 91

با سلام.
به سایت جامع اشترینان 91  خوش آمدید.

سال چهاردهم    فعالیت سایت سال (سال 1403)



عضو مجمع مشورتی مدیران جوان فضای مجازی

وبلاگ نویس برتر

عکاس

وبلاگ برتر ماه در مسابقه وبلاگ برتر
در ماه های

بهمن 1391 رتبه اول
در اسفند 91 دوم
در فروردین 92 اول

+ برای دیدن تمام نوشته‌ها کلیک کنید
دوشنبه بیست و ششم فروردین ۱۳۹۸ 13:12 مدیریت

نماینده بروجرد گفت: ما از حق آبه خود نمی گذریم.

 

 

به گزارش نغمه علی بیک زاده خبرنگار گیتی آنلاین عباس گودرزی نماینده بروجرد و اشترینان از تخصیص نیافتن حق آبه شهرستان بروجرد از سد کُلان شکایت کرد.

گودرزی مطرح کرد: چند بار پیگیری کردم اما تخصیصی به ما ندادند.

وی احداث این سد در مرز بروجرد و ملایر را ناشی از کم توجهی و غفلت مسئولان وقت دانست و گفت : این سد در حوزه آبریز ماست و ما با آقای وزیر نیرو جلسه گذاشتیم ایشان پذیرفته سهم ما را و حق آبه کشاورزان و شهرستان های بروجرد را بدهند اما در عمل زیرمجموعه ایشان همکاری نمی کنند. 

وی تصریح کرد: آقای حاج رسولی ها این اجحاف را در حق ما کرده و ادامه دارد.

نماینده بروجرد همچنین مطرح کرد: ضرورت دارد سد گل رود  هم که به دلایل واهی از دستور خارج کردند، مطالعاتش را دنبال کنند و تیم کارشناسی بفرستند.

عباس گودرزی تاکید کرد: این مطالبات برزمین مانده حوزه انتخابیه ماست و از این خواسته کوتاه نمی آئیم.

وی افزود: احیای سد گل رود و توجه بیشتر به سدهای آبسرده و سد شهید بروجردی از خواسته های اساسی ماست تا اتفاقات اخیر تکرار نشود.

گودرزی گفت : در سیلاب اخیر به دلیل آنکه آب کنترل نشد و خسارت سنگینی به طول مسیر تا خوزستان وارد شد.

برچسب ها :

نمایندگان بروجرد و اشترینان

1 2 3 4 5
ادمین ها